sobota, 16 lipca 2011

Otagowana // One Lovely Blog Award


Na One Lovely Blog Award:
 - podziękowania i link bloggera, który przyznał Wam tą nagrodę. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie 7 rzeczy
 - nominuj 16 innych cudownych bloggerów
(nie można nominować bloggera, który Wam przyznał nagrodę)
 - napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.


Otrzymałam nominację od Kate z bloga show-me-your-emotions
Serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie mojego bloga <3



7 informacji o mnie:
- Kocham fotografować, jednak mój aparat uległ zepsuciu.
- Uwielbiam dzieci.
- W wolnych chwilach przeglądam blogi, czytam, oglądam.
- Boję się burzy.
- Jestem okropnie niezdecydowana.
- Lubię rozmawiać z ludźmi, pomagać im.
- Jestem strasznym leniem 

Wybrałam 16 blogów na, które bardzo lubię zaglądać. Kolejność przypadkowa.

3 komentarze: