wtorek, 19 lipca 2011

Tonik do twarzy i dekoltu Clean&Clear "Morning Energy"


Producent: CLEAN & CLEAR® Morning Energy energetyzujący tonik do twarzy to delikatny tonik zawierający witaminę C i żeń-szeń. Tonik nie tylko usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia, ale pozostawia Twoją skórę odświeżoną i pełną energii na cały dzień.
Jest na tyle delikatny, że możesz go stosować codziennie.


Skład: Aqua, Alcohol Denat, Menthyl Lactate, Cucumis Sativus Extract, Zingiber Officinale Extract, Panax Ginseng Extract, Citrus Grandis Friut Extract, Menthol, Bezophenone-4, Polysorbate 20, PPG-5-Ceteth-20, Sodium Citrate, Cirtic Acid, Potassium Lactate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Parfum, CI 19140, CI 16035.



Moja recenzja:
Kolor - lekki odcień pomarańczy, na skórze brak

Zapach - piękny, cytrusowy, przy aplikacji wyczuwalny alkohol.


Konsystencja - Podobnie jak woda lekko się pieni w butelce.
 
 Efekt/Działanie: Tonik otrzymałam od firmy w ramach testów (na fb). Skóra po nim jest czysta a zarazem nie ma efektu ściągnięcia. Tonik delikatnie chłodzi. Z powodu obecności w składzie Alkoholu zapach dla niektórych może być duszący. Szczególnie trzeba uważać na oczy, może pojawić się pieczenie,
zaczerwienienie oraz przesuszenie skóry. Zdecydowanie nie nadaję się do skóry suchej.

Moje odczucia - jak dla mnie tonik jest zdecydowanie za mocny jeżeli chodzi o codziennie używanie, jednak mojej mamie bardzo się spodobał.

Opakowanie - klastyczne dla toników firmy Clean&Clear 

Gdzie kupić - Rossman

Cena - ok. 15 zł / 200 ml 


recenzja jest subiektywna i Wasze odczucia odnośnie tego produktu mogą być inne. 
Jednocześnie mam nadzieje że będzie komuś przydatna.

3 komentarze:

  1. mam strasznie wrażliwą skórę jak i oczy do takich rzeczy .. ;D obecnie używam z firmy zaja , ale ten tez wypróbuję .:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się skuszę, jestem fanką toników z clean & clear.. Jestem ciekawa tego zapachu. (:

    OdpowiedzUsuń