niedziela, 31 lipca 2011

Przepraszam, że ostatnio nie pojawiło się nic nowego.
Mam sporo problemów na głowie w związku z organizacją mojej imprezy osiemnastkowej.
Zaproszenia, ilość osób, muzyka... Ech, dużo tego, ale mam nadzieję, że dam radę!
A tego jeszcze praca z niebiańsko wrednymi dziećmi.
W tym tygodniu także idę obejrzeć sukienki w Defacto, mam nadzieję że znajdę jakąś <3


Pozdrawiam serdecznie, Paula!

+ zestaw, który stworzyła moja dziesięcioletnia siostra:

40

Sukienka - Notte by Marchesa organza dress // 2 235 PLN - net-a-porter.com
Buty - Platform stiletto heels // 225 PLN - senseofashion.com
Torebka - Dorothy Perkins red handbag  // 46 PLN - dorothyperkins.com
Bransoletka - Metal bangle // 2 195 PLN - openingceremony.us
Kolczyki - Juicy Couture costume jewelry // 120 PLN - juicycouture.com

1 komentarz: